piątek, 19 sierpnia 2011

Koniec wakacji się zbliża :)


Koniec wakacji zbliża się ogromnymi krokami
Nasz pobyt w Anglii już też dobiega końca, jakoś specjalnie nie tęsknię :) ale od dwóch miesięcy czekają na mnie nowe półfabrykaty -co za tym idzie? Nowa, ożywiona biżuteria i nowe pomysły :)

Mam całkiem sporo nowych rzeczy i pomysłów, większość takich, których nie widziałam jeszcze w sieci.
[pff, niestety i tak jestem pewna że ktoś coś skopiuje, nawet jedna z moich "forumowych koleżanek" zgapiła tło na jakim fotografuję swoje prace. z resztą nie tylko
Już myślałam, że udało mi się wymyślić coś, czego jeszcze nikt nie miał, a tu bęc, wczoraj wchodzę na stronkę pewnej osoby i bam-szok !
szkoda szkoda :) wasza kreatywność się gubi :/


no, koniec narzekania :)
dostała sie w moje łapki moja ulubiona masa
i powstało między innymi to:
więcej na razie nie zdradzam :) już niedługo stronka rusza pełną parą, starych zdjęć już nie wrzucam, są na poprzednim blogu : www.ana92pl.bloog.pl



Brak komentarzy:

Secret Santa

W tym roku postanowiłyśmy wraz ze wspaniałymi rękodzielniczkami zorganizować sobie SECRET SANTA czyli upominki :) Żadna z nas nie wie co do...