środa, 12 października 2011

#1 ROZDANIE GIVEAWAY

JUHUU !
pierwsze rozdanie uważam za ZAMKNIĘTE !!




zgłosiło się trzynaście osób, w sumie myślałam, że będzie więcej chętnych :) ale jak widać blog nie jest jeszcze aż tak popularny :)

1.AGNIESZKA
2.KAROLINA
3.AGATA
4.WIOLETTA
5.JUSTYNA
6.KLAUDIA
7.KLAUDIA-Diablicaaaaaa
8.BASIA
9.MONIKA
10.MAGDA
11.JULIA
12.JULIA T.
13.WIKTORIA


a więc wybieramy jedną z trzynastu osób !



wylosowany został numerek 10
a więc MAGDA !
Gratuluję ! Zaraz napiszę do Ciebie maila i poproszę o dane, na które mam wysłać paczuszkę :)


JUŻ NIEDŁUGO KOLEJNY KONKURS
ZAPRASZAM !!

4 komentarze:

Nefryt pisze...

Gratulacje dla zwyciężczyni ;)
Nie wiem czy to kwestia popularności, po prostu ja na przykład nie zgłosiłam się, bo nie mam ani facebooka, ani nk (tak, istnieją tacy ludzie ;) )

Green.Bad.Day pisze...

Gratulacje dla Magdy :D Czekam na kolejny rozdanie

Julia pisze...

fajnie :))

P.S. czekam na kolejny :P

Katsuumi pisze...

Gratulacje :)

Zapraszam Cię serdecznie do udziału w konkursie na moim blogu, w którym do wygrania są BONY NA BUTY ze sklepu Merg.pl ;)

Gofry!