środa, 22 lutego 2012

Nagrody wędrują do...

Rozdanie zamknięte :)
Na facebooku zgłosiły się jedynie 2 osoby, więc niestety z przykrością stwierdzam, że facebookowe losowanie nie odbędzie się z powodu zbyt małej ilości zgłoszeń.

W regulaminie mojego candy było zaznaczone że do losowania potrzebuję 55zgłoszeń.
Przymykam na to oko, bo baaardzo chciałam zrobić kolejne rozdanie , a blog nie jest popularny aby aż tyle osób się zgłosiło :)

Dobrze, a więc wyniki :


NUMER 3:
Nagroda numer 3: Para kolczyków kruchych ciasteczek z owocami oraz zawieszka do łańcuszka.

1) Izzy
2) alex_09
3) Ola <3 4) cukierek011 5) trU 6) Mary

Losowanie poprzez generator:

Ten komplet powędruje do Mary !
Gratuluję i proszę o kontakt :)


NUMER 4:
Nagroda numer 4: Dwie pary złocistych herbatników sztyftów.

1) Olaszka
2) Monika
3) Emilia
4) Mary
5) Zosia


Losowanie poprzez generator:

Kolczyki powędrują do Moniki !
Gratuluję i proszę o kontakt :)


Dziękuję wszystkim za zgłoszenia
Najchętniej każdej bym coś wysłała, ale niestety fundusze mi na to nie pozwalają :(
Zapraszam na kolejne słodkie rozdania.

5 komentarzy:

martysiia pisze...

taka jestem ogarnięta, że nawet nie widziałam, że coś organizujesz :(. Mam nadzieję, że następnym razem nie przegapię! :)

trU pisze...

gratki ! ;d

Izzy pisze...

Gratulacje. ;]

Angelika pisze...

Gratki ^^

M. pisze...

kurczę, przegapiłam:< w następnym rozdaniu wezmę udział na 100% :)

Gofry!