niedziela, 12 lutego 2012

Nowości

Tworzę i tworzę, i nie mam czasu na umieszczanie moich prac w internecie - z jednej strony to lepiej, bo konkurencja nie wie co się u mnie dzieje :D ale z drugiej strony chciałabym wam pokazać nowe pomysły na fantastyczną biżuterię!

W zeszłe wakacje w Anglii gdy z chłopakiem zajadaliśmy się pysznymi, słodkimi owocami wpadłam na pomysł aby wykonać miniaturki śliwek, brzoskwiń, malin, truskawek i innych owoców i zamknąć je w słoiczkach.
Owoce zostały przygotowane na początku lipca, jednak projekt został zakończony dopiero teraz, bo właśnie sobie o nich przypomniałam!

Owocki wyglądają fantastycznie!

Świeży pomysł, jakiego jeszcze nie widziałam i nie było do tej pory!


Już w krótce więcej kolczyków, zawieszek do łańcuszków, zakładek do książek, spinek, breloczków i innych śliczności!

Mam całe mnóstwo rzeczy do pokazania, ale niestety nie mam czasu :(

5 komentarzy:

Agata Walczak pisze...

Kochana nie przejmuj się konkurencją ...

Rozumiem, że ludzie kopiują to i owo - mi też to robią -.- ale to nie jest powód do "ukrywania" swoich prac ... :).

Jesteś niezwykłą dziewczyną, która posiada niezwykły talent ... ma wspaniałą wyobraźnie ...



Liczę na Ciebie, zresztą co ja gadam ... Wszyscy na Ciebie liczymy, i oczekujemy odchyłki twojej charówki :P.

Agata Walczak pisze...

A mam prośbę ...

Może na blogu pojawi się więcej Ciebie i Twojego życia prywatnego ?

ana92pl pisze...

dzięki za miłe komentarze, jesteś przekochana !

nie chcę tu zaśmiecać bloga rzeczami nie związanymi z biżuterią :(

ale mam drugiego gdzie co jakiś czas coś wrzucam o sobie :)
http://ana92pl-blog.blogspot.com/

Klaudia pisze...

Świetne naklejki do tego dobrałaś :)

ana92pl pisze...

Dzięki :) Zrobiłam je sama :) Świetnie pasują :)

Gofry!