sobota, 16 czerwca 2012

Moja pierwsza wymianka!

Dziś dostałam przesyłkę od niesamowicie uzdolnionej Kamili! Była to moja pierwsza w życiu wymianka, i jestem z niej bardzo zadowolona :) Kamila robi piękne bransoletki, mogłam już je podziwiać u mojej ulubionej YouTubowiczki Ani (TheBrendaHugo) ale nie spodziewałam się, że sama stanę się posiadaczką jednej z nich :)
Wymarzyłam sobie kolor biały ze złotymi kółeczkami..I taki też dostałam! Bransoletka przeszła moje najśmielsze oczekiwania! Jest śliczna!

A to co Kamila wybrała sobie z moich maleństw :)
Muffinkowy komplecik-naszyjnik + kolczyki.

Blog Kamili : http://handicraftbyangel.blogspot.com/

7 komentarzy:

Panna Izabela pisze...

Cudo! :)


Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania i komentowania :)

Natajka pisze...

no to pochwal się co Ci się dostało:D wymianki są faaaajne:)

Natajka pisze...

Aaaaaaa! Ana świetna jest Twoja bransoletka!:D

a ta rolada to akurat nie moje dzieło, kupiłam ją na próbę i wzór, sama mam zamiar robić podobne;)

ana92pl pisze...

no nie mów :D dałabym rękę odciąć, wygląda jak Twoje miniaturki :D no śliczna, śliczna :)

dzięki kochana :*

Kamila pisze...

A ja się zastanawiam...co taki "ruch" na stronie ;)

Olikasa pisze...

Witam !
Pierwsze co to chcę pochwalić Twój blog ;-) To co tutaj dodajesz to jest coś niesamowitego ! Dodaje do listy obserwowanych i liczę na to samo z Twojej strony ! Zachęcam abyś odwdzięczyła mi się tym samym, czyli komentarzem pod wybranym postem, a będę miała wielki uśmiech na Twarzy, a więc zachęcam i proszę Cię o te 2 rzeczy !
Pozdrawiam, a bym zapomniała mój adres bloga to www.the-olikasa.blogspot.com :)

Bastet pisze...

Wspaniała bransoletka :)

Gofry!