poniedziałek, 24 września 2012

GIVEAWAY COMING SOON!


Zapraszam na facebooka, a dokładnie TUTAJ
Można napisać o co z mojej biżu chcielibyście zawalczyć.

Rzecz która powtórzy się kilka razy zostanie (w miarę możliwości) wykonana przeze mnie.

Reguły będą proste, jak w większości facebookowych konkursów:

Polub profil i udostępnij fotkę.

Spośród osób które spełnią zasady wylosuję jedną która dostanie wyżej wymienioną niespodziankę :)

~ * * * ~



A tymczasem napisało do mnie 6 osób które spotkały mnie w Mikołowie :) (strasznie mi miło! dzięki! :) )
I pytały dlaczego tu nie ma CZASOUMILACZY?
No właśnie, dlaczego?
Już się poprawiam, kilka sztuk jeszcze mam, ale premiera blogowa i facebookowa odbędzie się dopiero w październiku lub listopadzie :) 
 (chociaż na pewno czasoumilacza wrzucałam przed wakacjami.. ale nie pamiętam dokładnie :P


1 komentarz:

Konfiturka pisze...

ładnie tu podoba mi się twój blog :>

Gofry!