piątek, 7 września 2012

Nowe projekty bransoletek!

Oto moje najnowsze projekty,
Bransoletka owijana na pięć razy wokół nadgarstka ze słodkimi charmsami.




White dream-biała bransoletka którą owijamy pięć razy wokół nadgarstka. 
Charmsy: Buteleczka z mieniącym się pyłem i baletki.






Pink dessert-pudrowo różowa (zdjęcie troszkę przekłamało kolor) bransoletka którą owijamy pięć razy wokół nadgarstka. 
Charmsy: Buteleczka z miniaturowymi słodyczami i gofr w kształcie serduszka z owocami.






Dark chocolate-czekoladowo brązowa bransoletka którą owijamy pięć razy wokół nadgarstka.
Charmsy: Buteleczka z kawą i przesłodki pączuś oblany czekoladą.






I jeszcze raz, jak całość wygląda na rączce.
Tu akurat moja osobista:



5 komentarzy:

Magda M. pisze...

Widziałam dzisiaj na targach. Niesamowite, jak piękne rzeczy potrafisz stworzyć. Najbardziej urzekły mnie herbatnikowe łańcuszki :)

Pozdrawiam!

Mary pisze...

Oryginalnie ;) wiem, że robiłaś kiedyś biżuterię z różnych filmów i książek, fajnie było gdybyś wyczarowała coś z Igrzysk Śmierci, byłabym zachwycona!

ana92pl pisze...

Tak :) Robiłam. Na zamówienie jestem w stanie stworzyć wszystko :)
Bez zamówień raczej nie robię takich rzeczy, bo każdy lubi coś innego :)

Mary pisze...

Rozumiem, może kiedyś zamówię ;)

Karina pisze...

Pączek z polewą czekoladową bardzo mi się podoba, lubię, ja te polewy są takie "żywe", dopracowane.
Pozdrawiam

Gofry!