środa, 5 grudnia 2012

Oreo!

Nowości :)
Kolczyki mini oreo do kompletu z naszyjnikiem.
Foremeczki wykonałam sama.




Z powodów osobistych chwilowo nie będę publikować wpisów 
(chyba, że znajdę chwilę to wrzucę automatyczne posty)

Trzymajcie się cieplutko w te zimne wieczory! 


mała wstawka nie na temat ;)

ps-właśnie sprawdziłam swój licznik odwiedzin, i znowu jestem zaskoczona, 
że mam kolejne wejścia z pewnej bardzo nieciekawej stronki.
Po pierwsze-nie ładnie obgadywać kogoś za jego plecami.
Po drugie wypadałoby dziewczyny trochę kultury.
Jeśli ktoś ma do mnie jakieś pytania to proszę, maila znacie, chętnie odpowiem na wszelkie pytania,
wylewanie swojej złości, zazdrości czy innych pomyi na osoby, których nie znacie jest
co najmniej nie na miejscu!

Cieszę się, iż znalazł się jeden anonim wśród tych bluzgających, któremu podobają się moje prace.
Tego komentarza nie pisałam ja. Ja mam swoje konto, swój nick którego się nie wstydzę i którym się podpisuję.
Nie każdemu musi podobać się to co robię, tym bardziej iż pseudo modelujących pojawia się coraz więcej z dnia na dzień, ponieważ myślą, że każdemu wyjdzie a tak nie jest.
Nie wstawiam postów po to aby być mieszna z błotem jeśli komuś się nie podoba niech nie odwiedza mojego bloga. Z komentarzami anonimów się nie utożsamiam. Sam słownik i te wulgaryzmy odrzucają.
mam tego więcej :) na bieżąco zapisuję wszystkie wejścia z tej strony.

Brak komentarzy:

Gofry!