wtorek, 12 marca 2013

Kolczyki sztyfty.

Ostatnie dni, tygodnie były bardzo zwariowane.
Finalnie, znalazłam chwilkę na odstresowanie i powstało kilka par kolczyków.

Znowu wspomnienie z Paryża. Pyszne rogaliki na śniadanie, na słodko z polewami lub na słono z szyneczką lub serem. Jeśli chodzi o croissanty to do mnie przemawia ta pierwsza opcja :)





Hot dog! Bez dodatków


Podróżując po świecie natknęłam się na mnóstwo nowych smaków.
 U góry kanapeczki z marshmallow (HIT HIT HIT odkryłam ten nieziemski słoiczek jak byliśmy w sklepie z moim M) białym i malinowym-różowym oraz
nutellą i masłem orzechowym.


A tu do wyboru do koloru! Wiosennie i pastelowo.
Moje faworytki są różowe



8 komentarzy:

myself ♥ pisze...

Świetne kolczyki :D

Viola pisze...

ale sliczne:D

Obserwuję i liczę na rewanż :D
faahion-style-viola.blogspot.com

Kate Z pisze...

Świetne! Mnie najbardziej podoba się croissant z lukrem :D

Dłubaninki pisze...

Powiedz coś więcej o tym kremie marshmallow, jak się nazywa, można go gdzies kupić i spróbować? Zaintrygowałaś mnie-łasucha

ana92pl pisze...

Kochana, znalazłam go będąc dwa lata temu na wakacjach w Anglii, ale wiadomość z ostatniej chwili-jest już niedostępny :( wycofali go ze sklepu w którym można go było zakupić!! :(

Dłubaninki pisze...

eh, szkoda:( pozostaje nam robić pianko-kanapki z gotowych pianek podgrzanych w mikrofali albo zrobienie masy (już znalazłam kilka przepisów w sieci i nie wydają się trudne) ;] no, narobiłaś mi apetytu! buziaki

Dłubaninki pisze...

znalazłam na All http://allegro.pl/krem-waniliowy-marshmallow-fluff-213g-z-niemiec-i3082214174.html !!! jak się okazuje, jest tego kilka rodzajów (różne firmy) i smaków (wanilia i truskawka) mniaam

Karola pisze...

Pyszności:)

Gofry!