poniedziałek, 25 marca 2013

Truuuuuskawkowo

Uwielbiam wyzwania! Wyzwanie Tematyczne - Pory roku: Wiosna


Ogórdek,grządki, truskawki,kwiaty, ziemia, skrzyneczki i doniczki-za tym tęsknię. Niech już ta zima nas wreszcie opuści :)

Wykonanie skrzyneczek zabrało sporo czasu. W sumie zrobiłam je 3 lata temu na wakacjach w Anglii i aż do teraz przeleżały niewinnie w szufladzie. Dwa tygodnie temu wpadłam na pomysł zrobienia CZEGOŚ INNEGO. No i udało się :) Kilka dni temu powstały finalnie naszyjniki. Projekt autorski.






Już uwielbiam ten naszyjnik!!
Za niedługo wrzucę wam fotkę jak prezentuje się na szyi.


 całość ma niecałe 4cm!!



oraz druga skrzyneczka,którą zgłaszam do drugiego konkursu :)

10 komentarzy:

Rondo Art pisze...

Ach jak patrzę na Twoją prace to już mi się działka przypomina...podoba mi się ten naszyjnik
Pozdrawiam

Bastet pisze...

Jeach!! wyrosły :D można jeść :D piękne minimaliminimini rzeczy ! :)

Katalin pisze...

A to nie dodawałaś tej pracy kilka dni temu ? Jestem pewna, że widziałam i komentowała już to cudo :) Posta jednak nie widzę, więc napiszę jeszcze raz, że wygląda rewelacyjnie!
Pozdrawiam cieplutko

bluefairy pisze...

Ale to fajne! Pomysł pierwsza klasa, nie można się nie uśmiechnąć patrząc na grządki:)

ana92pl pisze...

Witaj! Nie całego nie było, Marta dodała fotkę projektu, bo zostawiam zdjęcia moich projektów(pogram dropbox-polecam!! :) ) i kumpele czasem oceniają co warto pokazać a czego nie. Szczera opinia zawsze jest mile widziana. Dodała ostatnią fotkę z tego posta
Ale teraz naszyjnik jest już w pełni gotowy :) Wtedy to jeszcze był niewypieczony projekt :)
Pozdrowienia

Viola pisze...

wow swietny !:)

Karina pisze...

Pomysł bardzo, bardzo trafiony. Świetni Ci to wyszło. Gratuluję :)
Pozdrawiam

Patrycja Z pisze...

Jest wspaniały.. Po prostu brak słów :D

misiunia pisze...

Przepiękny, olśniewający... Jestem absolutnie zauroczona :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

Coronki&co. pisze...

Boska ta skrzyneczka! Ja chyba nie miałabym tyle cierpliwości :)
pozdrawiam,Marta

Gofry!