poniedziałek, 6 maja 2013

Fruits fruits everywhere!

Owoce! Wszędzie!
Oh kocham ten czas :)
Już Wam pisałam, że zostałam poproszona przez moje fantastyczne serduszka o kolczyki jabłuszka.
Jabłuszka powstały-3 pary, ale ale ale jedna para miała być nadgryziona.No więc są i nadgryzione.
Za zgodą Piecyka-żeby nie było :) choć i tak moje wyglądają całkiem inaczej :))




No i jak już szalejemy, dajemy prezenty to jeszcze gruszki do kompletu (jadłam wczoraj PYYYCHA!)
Jak wyjdziemy na miasto to będziemy do siebie owocowo pasować :)



Jak ja KOCHAM to co robię.Ta niewinnie wyglądająca kosteczka daje tyle możliwości!

10 komentarzy:

Decomama pisze...

Gruszki wymiataja. Są świetne.

taia pisze...

Piękne! Aż mi się owoców zachciało, może się przejdę do sklepu... ;)
Pozdrawiam cieplutko!

bluefairy pisze...

cudne, jak prawdziwe.

Marcelka pisze...

Wybacz, że pytam, ale czy dajesz do sprzedaży bransoletki - książeczki Harry Potter, tylko, że z okładkami angielskimi? No takie same jakie dodajesz tylko, że z angielskimi tytułami ;pp.

ana92pl pisze...

Tak, robiłam już takie. Cena jest ta sama, bo jest tyle samo pracy a różnią się tylko okładką. Robię wszystkie rodzaje :)

Marcelka pisze...

Dzięki za odpowiedź ;p. Te bransoletki są świetne!

Marcelka pisze...

A jak ktoś chciałby taką "angielską" kupić u Ciebie to gdzie można by złożyć zamówienie? Bo na allegro zdjęcie jest z "polskimi" chyba, że to tylko takie zdjęcie, a można jakie się chce. Zastanawiam się nad tym, proszę o odpowiedź :).

ana92pl pisze...

Można zakupić u mnie na allegro http://allegro.pl/bransoletka-harry-potter-charms-mini-ksiazka-fimo-i3220242324.html ( i napisać w wiadomości że zmieniamy grafikę, jak wrócę do domu to wstawię tu fotkę jak zrobiłam z ang. wersją):)

Piecuchowo pisze...

gruszki szczególnie ładne, a te listeczki

ana92pl pisze...

dziękuję :* przesyłam uściski :)

Gofry!