wtorek, 21 maja 2013

What is this? Co to jest?

Kto wie co to jest?
Projekt sprzed... grudnia

ale jeszcze Wam tego nie pokazywałam :)

Who knows what is this? Write in comments below :)
My project from.. december..


Była to próba pierwsza i.. ostatnia.
Ciekawa jestem, czy zgadniecie :)

Sulima       Zgadłaś! :)






 Wyszło całkiem inaczej niż sobie wyobrażałam, ale chciałam wykonać coś innego i udało się :)
Nasza cała czwórka pozdrawia Was serdecznie. Znikamy na jakiś czas z życia blogowego.
Paaa :*


7 komentarzy:

buniek pisze...

chatka hagrida?

AgaH. pisze...

podręcznik do opieki nad magicznymi stworzeniami :D

Sulima pisze...

Księga potworów z harego pottera? xD

Viola pisze...

nie mam pojecia ;o

Agata pisze...

A ja byłam przekonana, że to książka z okładką oblaną czekoladą! :D Fajne to. ;)
Pozdrawiam!

http://asymmetrical-art.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Na pierwszy rzut oka mogę stwierdzić, że to 'Potworna księga potworów' z HP :)

ana92pl pisze...

Zagadka już dawno została opublikowana więc nie ma co więcej zgadywać :)

Gofry!