niedziela, 28 lipca 2013

Dream BIG!

Dream BIG!
Spełniacie swoje marzenia?

Moja lista była spora,i większość jest już spełniona :)
ale jest jeszcze kilka rzeczy...
Teraz marzy mi się wypoczynek nad cudownymi Mazurami (rodzice byli miesiąc temu i byli zafascynowani naturą) i Chorwacja-ale tym razem inny wyjazd, bez zwariowanej rodzinki na głowie.
Pierwsze zrealizujemy chyba za niedługo.. Już się nie mogę doczekać ciszy i spokoju :)

Wieki czasu nie miałam zamówień :(
A tu proszę, w moje urodziny przyjechała kuzynka z Niemiec z chłopakiem.
(Takieeeej wspaniałej niespodzianki jeszcze nigdy nie dostałam :)
Igor zażyczył sobie zawieszkę do auta w..kolorze auta :)
I oto powstał duży donut. Na podstawę poszła prawie cała kostka!



4 komentarze:

Wiolka-blog pisze...

podoba mi sie :)

araika.art pisze...

Chyba czas wyjazdów i wakacji sprawdza, że jest mniej zamówień u mnie podobnie. Donut bardzo okazały!

BezimiennaKaty Horan pisze...

Śliczny ten donut ;P
Jak ty tak robisz że ta polewa wygląda tak realnie ? ;>
Zapraszam do mnie :)
http://cuda-bezimiennej.blogspot.com/ ^^

Martyna K pisze...

Ślodkie ^^ Super biżuterię tworzysz. Cudo. Chętnie zobaczę więcej ;)

Gofry!