środa, 31 lipca 2013

Piece of cake

Plany zmieniają się z godziny na godzinę :) Ah jak ja to lubię!
Jednak nie mazury-a morze, jednak nie Chorwacja a.. Anglia.. Jestem zachwycona :)
W tym roku nie jeżdżę na żadne kiermasze i wydarzenia, nie ma na to czasu ani funduszu, ale będzie okazja żeby zobaczyć słodkości na żywo, już w ten weekend w Katowicach! Do zobaczenia! 

A tymczasem w pracowni dzieje się dzieje!
Na urodziny dostałam piękny zapas mas, więc szaleję jak tylko się da :)
Czasu mało, pomysłów milion, moje miejsce do pracy wygląda jakby przeszedł po nim huragan..albo i dwa :)
4 dni pracy i powstało 16 słodkich par kolczyków tortów.
I jedna para moja, hihi :)

Modelina się topiła w te upały, ale poradziłyśmy sobie świetnie :)



4 komentarze:

Bastet pisze...

Oooojejaa....przykleiłam się jęzorem do monitoru!! normalnie jest cąły mokry!!
jakie mniamniuśnedouszkowe smakołyki :D przepadłam xD

Klaudia ciastko pisze...

ale cudownie wyglądają! <3

Gosiaczek pisze...

Śliczne kolczyki i zazdroszczę Ci wakacji :) ahh

modeliniarka xD pisze...

UUU.. sporo ich ♥♥♥♥♥

Gofry!